Co je to PPL a jak to funguje

PPL je kurýrní služba, která zajišťuje rozvoz zásilek do 24 hodin po celé České republice.
(Něco jako Česká pošta, ale mnohem spolehlivější.)
PPL přijede až k Vám do domu a předá Vám osobně zboží.
V našem případě se jedná o dobírku a tak zaplatíte cenu za zboží a případně dopravu.
PPL přijíždí od 8 do 17 hod. Na udané adrese by tedy měl být v tuto dobu někdo trvale přítomen.
Pokud to není možné, nevadí. Jestliže nám to sdělíte dopředu, zařídíme aby
Vás PPL předem telefonicky informovala, kdy asi přijede.
Pokud ani tehdy zásilku nepředá, zanechá zde vzkaz, a o předání zásilky se pokusí později,
nebo si ji můžete vyzvednout sami v lokálním depu.
Každá zásilka má unikátní číslo, a tak ji můžete sledovat na stránkách PPL. Stačí zadat číslo balíku.
To Vám při objednávce e-mailem zašleme automaticky, jinak na vyžádání telefonicky.
Samozřejmě můžete do PPL volat sami: zelená linka CENTRÁLA - volání zdarma 800 184 975



Jak to probíhá časově?

Nejčastější situace:
Např. v pondělí dopoledne zboží objednáte.
Zboží k nám dorazí v pondělí odpoledne, informujeme PPL.
PPL převezme zásilku v úterý odpoledne.
Ve středu (většinou dopoledne) doručí PPL zásilku k Vám.

Nejrychlejší situace:
Pokud zboží objednáte ráno a dorazí k nám ještě v pondělí dopoledne,
PPL si zásilku přebere hned v pondělí odpoledne a v úterý ji doručí.

Na dodání některého méně častého sortimentu je potřeba čekat
2 dny (sklady mimo Moravu) nebo 10 dní (sklady mimo republiku).
Doručení PPL je potom zpožděno o tuto dobu.

Zpět na Vše o nákupu.
hlavní stránka