Dunlop


SP Sport Maxx TT


zvětšit
Navrženou speciálně pro poskytnutí vysokého výkonu

Toho se dosáhne díky kombinaci inovativních materiálů, jakými jsou užití kevlaru v jádru patky, nové směsi se sportovními nano-částicemi jakožto nejnovějšími znaky touch technologie. Kombinace konstrukce jádra patky z kevlaru, směsi převzaté z motoristického sportu a dalších vlastností touch technologie, jako jsou multiprofilový běhoun MRT, rovnější profil běhounu, asymetrický tvar dezénu, variabilní objem hmoty dezénu a specifická patní oblast přinesou řidiči přesnější řízení a zároveň i lepší požitek z jízdy.

Kevlar je aramidové vlákno vyvinuté firmou DuPont. Běžně se užívá zejména v oblastech, kde je nezbytný mimořádný poměr síly, váhy a odolnosti vůči vysokým teplotám. Inovativní technologií byla tato kevlarová vlákna přidána do jádra patky. Díky vícesměro-vému uspořádání funguje zesílení jak v podélném, tak v příčném směru, což vede k větší přesnosti řízení.



Díky užití nové běhounové směsi převzaté z motosportu s plnidly ze siliky a sazí v podobě nanočástic, optimalizového kaučuku a polymeru se nyní vlastnosti nové Dunlop SP Sport Maxx TT zlepšily zejména v záběru na suchu, mokru, v brzdných vlastnostech a zvýšil se také kilometrový proběh.

Touch Technology
Užitím technických znaků, jakými jsou multiprofilová technologie běhounu MRT, specifická patní oblast, rovnější profil běhounu a asymetrické provedení dezénu s variabilním objemem dezénové hmoty poskytují pneumatiky Dunlop s touch technologií možnost získat lepší ovladatelnost a vyšší přilnavost při brždění či akceleraci, a to bez kompromisů ve stabilitě při vysokých rychlostech a přesnosti řízení v zatáčkách.

Profil běhounu je obvykle tvořen třemi různými poloměry. Technologie Dunlop MRT zahrnuje 10 různých poloměrů a je proto mnohem přesnější. Tlak pneumatiky do stopy se rozkládá s větší účinností. Díky tomu je dosaženo větší kontaktní plochy s vozovkou při různých jízdních podmínkách. Tvar stopy se při přechodu z přímého směru do zatáčky mění hladčeji, což vede k přesnějším reakcím.

Nové generace pneumatik Dunlop jsou vybaveny rovnějším profilem běhounu, což představuje zvětšenou kontaktní plochu o čtyři až osm procent (v závislosti na rozměru a typu pneumatiky). Rovnější profil s větší kontaktní plochou poskytuje lepší reakci, větší stabilitu a zlepšenou odezvu vozovky, čímž umožňuje pneumatikám reagovat mnohem rychleji a přesněji.

Asymetrické provedení dezénu s variabilním objemem hmoty dezénu poskytuje vyšší odolnost vůči aquaplaningu. Pevné středové žebro zvyšuje stabilitu a přesnost. Asymetrické uspořádání drážek zvyšuje záběr na mokrých a suchých površích. Masivní vnější ramenní bloky zaručují mimořádnou ovladatelnost během zatáčení. Díky lepším vlastnostem jak při jízdě v přímém směru, tak i v prudkých zatáčkách si motorista užije příjemnější řízení.

Specifický systém patní oblasti pneumatiky zesiluje spojení mezi pneumatikou a ráfkem pro maximální kontrolu a přesnější řízení. Stejně jako přilnavost rukou k volantu přenáší větší kontrolu a citlivost během řízeni.

Výhody Charakteristika Účinek
Vylepšená kvalita zpětné vazby z jízdy
a přesnost vedení
Kevlarová vlákna integrovaná do jádra patky Tuhá bočnice, a speciálně při pracovní teplotě
Zvýšená stabilita a přesnost řízení Plochý tvar běhounu Větší a více čtvercová plocha kontaktu s vozovkou
Zlepšená stabilita v zatáčkách.
Velká odolnost vůči aquaplaningu
Různá šířka bloků Tuhá vnější ramena. Rychlý odvod vody bez turbulencí
Vynikající ovladatelnost na suchu a mokru,
lepší ovladatelnost při zatáčení
MRT technologie (vícenásobné poloměry) Dokonale efektivní rozložení tlaku při kontaktu s vozovkou.
Hladký přechod z přímého směru do zatáčky
Zlepšená ovladatelnost na suchu a mokru.
Zlepšené brzdění na suchu a mokru
Zlepšená životnost
Směs s nanočásticemi
Optimalizovaná silika a polymerické přísady
Zlepšená přilnavost na suché a mokré vozovce
Zvýšený zpětný kontakt s vozovkou
Větší stabilita a přesnost řízení
Specifický systém uložení na obrubě Těsná vazba mezi pneumatikou a ráfkem
všechny dezény Dunlop
hlavní stránka