Dunlop
SP Sport Maxx


zvětšit
Maximální sportovní využití - maxximální kontakt

Dunlop představil novou špičkovou pneumatiku SP Sport Maxx nabitou nejmodernějšími technologiemi. Je určena pro výkonné a tuningové automobily.

Požadavkem bylo razantní zlepšení jízdních vlastností na suchém povrchu oproti proslavené SP Sport 9000 se svými originálně tvarovanými trojitými lopatkami a excelentním chováním na vodě.

Základem úspěchu nového pláště je pevné středové žebro, které zajišťuje příkladnou stabilitu ve vysokých rychlostech a přispívá i k přesnějšímu řízení. Šípovitý dezén zůstal zachován, dokonce i lopatky z SP Sport 9000 tady nechybějí, vše je ale nově poskládané. Zcela revoluční je profil pneumatiky, který u Dunlopu nazývají MRT (Multi Radius Tread). SP Sport Maxx má plynulejší zaoblení od středu běhounu k ramenům, takže zajišťuje rovnoměrné rozložení tlaku po celé styčné ploše. Výsledkem jsou perfektní jízdní vlastnosti hlavně na suchu.

O jistotu za mokra se starají patřičně široké drážky podél žebra i šípovité odvodné kanálky.

Druhou podstatnou inovaci tvoří směs pneumatiky s vysokým podílem siliky (tvoří plných 88%, na saze připadá jen 12). Aby se zachovala nízká hlučnost, má SP Sport Maxx přesazené bloky o nestejné délce, což pomáhá omezit valivý hluk a odstranit dunění, které někdy vzniká u širokých pneumatik pro sportovní vozy. Nová špičková pneumatika Dunlopu je dokonce natolik tichá, že již dnes splňuje normy, které vstoupí v platnost až v roce 2007.

Ve vývoji je i verze DSST, která umožňuje nouzový dojezd i při úplném úniku vzduchu.

všechny dezény Dunlop
hlavní stránka