Dunlop
SP FastResponse


zvětšit
Zcela nová pneumatika SP FASTRESPONSE
    Charakteristika:
  • Multi Radius Tread (MRT) - multiprofilový běhoun.
  • Plošší profil běhounu.
  • Pevné spojení mezi ráfkem a pneumatikou.
  • Dvojitá vrstva výztužného pásu a vyztužená bočnice.
  • Variabilní objem hmoty dezénu.
Dunlop, jeden z předních světových výrobců výkonných a vysoce výkonných pneumatik, uvádí na trh pneumatiku SP Sport FastResponse - pneumatiku s vynikající ovladatelností na suchých a mokrých površích, se skvělou rovnováhou při jízdě do zatáček, vysokou odolností vůči aquaplaningu a vylepšenou přilnavostí a přesností při řízení. Pneumatika také poskytuje výbornou reakci na řízení.
Pneumatika zaručuje vynikající výkon při jízdě na mokru a suchu. Oproti svému předchůdci, pneumatice Dunlop SP Sport 01, nabízí vyšší kilometrový proběh a zlepšené jízdní vlastnosti. Navíc tato nová pneumatika překonává předchozí model v testech ovladatelnosti na mokrých površích a v odolnosti vůči aquaplaningu. Vylepšená technologie složení běhounové směsi zlepšuje ovladatelnost pneumatiky, zvyšuje bez kompromisů kilometrový proběh, výkon na mokrých površích a snižuje valivý odpor.
Pneumatika se vyznačuje vylepšeným třízónovým běhounem. Dezén je rozdělen do tří specializovaných zón. První zóna optimalizuje zpětnou reakci na řízení pro lepší ovladatelnost a citlivost. Druhá zóna má souvislé pevné středové žebro, čímž je zajištěna stabilita ve vysokých rychlostech. Třetí zóna má větší a tužší vnější ramenní běhounové bloky, aby byla řidičům poskytnuta kontrola nad automobilem zejména při zatáčení. Navíc má pneumatika Dunlop SP Sport FastResponse speciální složení běhounu s obsahem siliky, což výrazně zlepšuje kilometrový proběh pneumatiky. Frédéric Schilling, Brand Director of Dunlop Europe, Middle East and Africa, dodává: "Schopnost doslova cítit a interpretovat silnici, s větší přesností téměř , číst její povrch a získat okamžitou reakci na řízení, to vše zcela mění zážitek z jízdy."
Pneumatika poskytuje vysokou odolnost vůči aquaplaningu, a umožňuje tak vynikající výkon při jízdě na mokrých površích a při brzdění. Pneumatika také těží z plošší kontury profilu běhounu ve srovnání se svým předchůdcem. Je prokázáno, že tento nový profil běhounu má o 5 % větší kontaktní plochu, z čehož plyne prevence proti opotřebení ramenních oblastí dezénu.
Dezén pneumatiky je vyvinut pomocí technologie multiprofilového běhounu (MRT), čímž je zajištěna větší kontaktní plocha a lepší rozložení tlaku. "S technologií MRT máte prostě větší část pneumatiky delší dobu v kontaktu s vozovkou," doplnil Frédéric Schilling.

Triumfální start pro novou pneumatiku Dunlop SP Sport FastResponse: Německý automobilový klub ADAC udělil nové výkonné pneumatice Dunlop SP Sport FastResponse ve svém testu letních pneumatik nejvyšší hodnocení "velmi doporučujeme". Testující z ADAC - největšího německého automobilového klubu s více než 15 miliony členů - byli nejvíce ze všeho ohromeni vynikajícím výkonem jak na mokrých, tak suchých površích.



Skvělé výsledky těchto testů potvrzují naše pokračující úsilí vyvinout pneumatiky s vynikajícím výkonem, které navíc poskytují mimořádnou reakci na řízení, řekl Frederic Schilling, Brand Marketing Director Dunlop Europe, Middle East and Africa.
"SP Sport FastResponse je velmi dobře vyvážená, na vysoké úrovni a nemá žádné vady," takové bylo celkové hodnocení ADAC. Asymetrická pneumatika podala mimořádně dobrý výkon při ovladatelnosti na mokru a suchu, stejně jako při stabilitě na vozovce. Byla také na nejvyšší příčce, co se týká brzdění na suchu, valivého odporu a odolnosti vůči aquaplaningu. ADAC testoval 17 letních pneumatik (rozměru 205/55 R16 V) určených pro použití na automobilech typu Volkswagen Golf, Audi A3, BMW řady 3 a Mercedes třídy C.

Pneumatika Dunlop SP Sport FastResponse je novinkou pro letošní sezonu, která využívá následující technologické inovace:

Multi Radius Tread (MRT) - multiprofilový běhoun

MRT umožňuje vypočítání mimořádně přesného povrchu běhounu. Čím přesněji je vypočítán profil běhounu, tím lepší rozložení tlaku nastává. Čím rovnoměrnější je rozložení tlaku, tím větší plocha pneumatiky zůstává v kontaktu s vozovkou. Větší kontaktní plocha pak zlepšuje ovladatelnost na suchých površích. Vylepšené rozložení tlaku také umožňuje hladký přechod z přímé jízdy k zatáčení. Největší výhody MRT jsou vidět, když pneumatika podává výkon v extrémních podmínkách při zatáčení a vysoké rychlosti. MRT rovněž zajišťuje výbornou reakci na řízení.

Plošší profil běhounu

Nová pneumatika Dunlop SP Sport FastResponse se vyznačuje plošším profilem běhounu. Tvar pneumatiky závisí na poměru mezi zakřivením a šířkou běhounu. Zakřivení popisuje, jak moc běhoun klesá, měřeno od středu běhounu k rameni. Pokud je zakřivení zredukováno, kontaktní plocha se zploští a o 4-8 % se zvětší v závislosti na rozměru a typu pneumatiky. Plošší profil s větší kontaktní plochou poskytuje větší impulz, lepší stabilitu a vylepšenou reakci na řízení. Pneumatiky reagují rychle, přesně a precizně.

Pevné spojení mezi ráfkem a pneumatikou

Přídavkem k MRT a pevnější bočnici vyvinul Dunlop dosedací plochu patky pneumatiky posilující pevné spojení mezi pneumatikou a ráfkem. Stejně jako přilnavost mezi rukou a volantem, i toto řešení zaručuje maximální kontrolu a další mimořádné vlastnosti v citlivé reakci na řízení.

Dvojitá vrstva výztužného pásu a vyztužená bočnice

Pro posílení výhody MRT - multiprofilového běhounu a ploššího profilu běhounu - má pneumatika pevnější bočnici a díky využití technologie dvojité vrstvy výztužného pásu i pevnější ramenní oblast. To vše přispívá k její stabilitě a přesnosti.

Variabilní objem hmoty dezénu

Variabilní objem hmoty dezénu s vyšším obsahem v ramenních oblastech umožňuje vysokou přesnost při řízení a stabilitu při zatáčení. Znamená to větší kontrolu jak v přímé jízdě, tak při silném zatáčení - a větší kontrola zaručuje příjemnější zážitek z jízdy.


všechny dezény Dunlop
hlavní stránka